Det verkar som det är oväder runt om i landet

Här är det bara kallt, så där isande kallt det kan bli fast det inte är så många minus ute. Det sägs att det ska komma snö ikväll och i morgon så vi får väl se. Ungarna längtar efter snön nu...medans jag faktiskt skulle kunna klara mig ett tag till, vill hellre ha sådant här väder när vi flyttar.

Vi väntar på att mammas hund Nova ska bestämma sig för att valpa, vi vill liksom veta om det blir någon Doris eller inte. Väntar på besked om hur det blir till jul också, som det verkar nu har vi ingenstans att sova så tja allt måste bero på lite, och jag får som vanligt vänta på besked jag som gillar att ha koll på läget. Nu är det ingen större fara på taket då vi kan vara hemma också men det ska bokas tågbiljetter i så fall till ungarna och lite så där.  Tiden bara rusar på, två helger kvar till 1.a advent och sedan går flytten, ska bli dunder mysigt att hänga upp julgardinerna i nya köksfönstret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0