Långt mellan gångerna...

Detta trots att jag har massor att skriva om egentligen.
Lillfis har hunnit fylla 7, herregud hon är då verkligen stora damen nu för tiden. Känns ändå som igår hon var en liten tulta som gick omkring. Kärlek kärlek!
Busan har blivit opererad, hennes utväxt under örat blev bara större och större och luktade äckel. 11 maj åkte vi med henne till tant doktor, tog bara ett par timmar, ett stygn vad allt det blev, en trut och lite fånig ett par dagar.

Jag har jobbat en del också, förvånad över hur bra det faktiskt gick trots allt med att jobba måndag-fredag, tidiga mornar och sittandes still hela dagarna. Sjukt trött i ryggen blev jag i och för sig men det är väl ovanan.

Nästan den bästa nyheten av de alla, i alla fall för Ronja....hennes älskade telefon har kommit till rätta, den låg i mercan som vi inte använt sedan i oktober, i baksättet tyckte den var ett bra ställe att gömma sig på. Claes hade dessutom med sig ett par mp3 hörlurar och handsfree, skapligt nöjd kan jag lova. Har gått omkring och lyssnat på musik. Det har varit riktig kass musik på telefonen så nu sitter jag vid Claes dator och blåtandar över.
Claes har varit i GBG under helgen, varit på Liseberg och Monster Jam med sander. Riktig grabb helg med andra ord. Dock har svärmor fått problem med ena ögat och legat på sjukhus, tur att Claes var där och kunde hälsa på henne.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Stilla sittande dag jobb? Vad jobbar du nu med?

Hur lever livet annars i sundsvall då?

2010-05-31 @ 13:43:11
URL: http://vivalavevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0