Storstädningsöndag!

Nu håller Claes på inne i vårat sovrum och ungarna har jag tvingat ner i hallen så dom kan röja där. Jag måste vänta på att dom ska bli klara så jag kan sätta fart på dammsugaren även i dessa skrymslen, medans så sitter jag här och slappar en stund.
Hur mycket damm kan det egentligen finnas i ett hem? Attcho!
Varför blir det alltid så förbannat skitigt på skåpsluckor?
Varför varför måste Claes ha massa bilar som samlar damm på sig och under sig?

Men nu tar det sig, till och med vid Busans matplats är det rent och fint och luktar såpa.

Nu ska jag jalla på dom andra lite så vi blir klara, kan ta bilen och dra till affären så vi får någon middag idag.

I morgon sticker Claes till Köpenhamn ett par dagar, vi andra ska slöa och slappa (fattar ni nu varför det blev städ idag? Gäller att sätta fart på ALLA I familjen)

Om exakt 7 dagar så befinner vi oss i Åre och bara gillar läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0