Landat efter en härlig vecka i Åre

Vi kom i och för sig hem i söndags men det har varit fullt upp hela tiden, jag har jobbat och varit helt sjukt trött.

Veckan i Åre var precis som förra året helt underbart! Trots att alla var sjuka någon av dagarna så var ändå alla på strålande humör. Tjejerna var som väntat hel laddade på att dra ut i backarna och i år åkte dom mer Claes och Morbror Ronnie upp till Åreskutan och åkte. Jag åkte lite också men det var inte riktigt min grej får jag väl erkänna, men det är bara skönt att komma iväg.

Hela den här veckan har enbart bestått i att arbeta, ledig idag men i morgon så är det 7-21 som gäller. Fick sticka iväg och köpa en väckarklocka idag, det ska hållas på att ändras i tiden i natt och jag vill inte strula till det för morgondagen.

Claes är hemma en vecka till innan det börjas resa igen, det har varit himla skönt att få ha honom hemma det har jag inte varit bortskämd med direkt på sistonde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0