Torsdag och snart helg

Veckorna verkligen bara springer förbi i ett rasande tempo. Tycker att det nyss var helg! Fördelarna är många med ett rasande tempo, det betyder bla att det snart är dags att sticka till Åre och froda runt oss en hel vecka med storebror och hans familj, jag tror alla är laddade. Jag pratar sällan med min bror men nu har vi då pratat flera dagar på raken om Åre, mammas tågbiljetter hit upp är bokade och klara. Det ända som fattas nu är skidor till mig men det jobbar vi på, hur jag ska våga åka ner i dom backarna utan att slå ihjäl mig blir intressant. Jag kanske gör som en annan Pärson, landar på rumpan.

Barnen håller förövrigt på att boka in med mormor när dom ska vara där i sommar, dom hade nog önskat att mormor hade 10 veckors semester och att dom fick spendera alla veckor med henne. Jag ska jobba hela långa sommaren, Claes ska väl ha nån/några veckors semester. Om barnen ska till sin pappa vet vi inte riktigt, han har inte sagt nått så all planering handlar om hur vi och mormor vill ha det. Funderar faktiskt på att skicka dom till morbror några dagar i stugan också, det hade dom nog helt klart gillat!

Det ända som är planerat är att vi ska till Stockholm och bo på hotell samma helg som Kronprinsessan gifter sig, det ska bli riktigt mysigt faktiskt hela familjen knas :-)

Nu ska jag sparka igång den här dagen, massa små saker som borde göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0