Fredag hela långa dagen

Dessutom kommer Claes äntligen hem också han har varit längtad och väntad!
Jag ska jobba i helgen så det blir inga sovmornar för mig men kan vara skönt att komma iväg lite på morgonen och sedan komma hem och sätta lite fart på resten av familjen vid lunch.

I morse hade jag glömt att ställa klockan, tur att Ronja vaknade tidigt så när väl jag och Emelie vaknade straxt efter 7 hade min stora fröken fixat kaffe till mamma och dukat fram frukost till henne och systeryster.

Har varit och handlat och hittade ett par superfräsiga gardiner till ungarnas rum, dock bara en kappa så nu är jag ute efter svarta/mörkgrå tunna gardiner som längder.

Full fart framåt, bara en vecka kvar sedan är det sova som gäller i 2 veckor :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0