Ägarbyte av apotek

I lördags skulle jag in på apoteket, men det var stängt pga ägarbyte, okiladokila.

I söndags skulle vi dit för att hämta ut medicin, står där, fixar och donar och ska betala...då kommer frågan "Har ni Medmera-kort?" ehhh jaa. Nu låg detta apotek precis brevid coop och bolaget (dom verkar hänga ihop överallt), men inte trodde jag i min vildaste fantasi att man skulle få bonuspoäng på det man handlar där. Hmm undra när vi får bonus när vi går på bolaget, vi är ju oftare där än på apoteket i alla fall!

OS-silver blev det igår, herre min gud vad Kalla och Haag körde, spännande var det och det var nästa gjort från början att Tyskland skulle spurta i slutet så silver är en väldigt bra valör att få.
Läste i tidningen nu på morgonen att alla hockeymatcher framöver kommer att gå mitt i natten, det suger satan då det inte ens finns chans att jag sitter uppe på nätterna och kollar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0