Jag vet inte riktigt...

Vart jag ska börja och hur det ska sluta.
Vi tar det jobbigaste först. Min gamla kollega AS är jävligt sjuk just nu, har skrivit om henne förrut. Dom har så vitt jag förstår hittat en tumör i hjärnan och hon ligger sedan en tid tillbaka på sjukhuset. Fick sms av hennes man då jag försökt få tag på henne att jag skulle återkomma närmare jul för att se om hon blivit bättre. Min magkänsla säger att detta kommer att gå så totalt åt helvete så det finns inte. Tänker mycket på hennes barn och man, jävla skit är vad det är. När vi åker ner till GBG till jul så hoppas jag att hon orkar träffa mig....kanske för sista gången.

Annars så har vi roat oss med att flytta, nu bor vi i ett radhus så jävla najs det bästa någonsin. Skönt att bara kunna strosa omkring, dock har vi många många kartonger att packa upp och alla saker som man behöver men är borta. Det finns dock ett ljus i mörkret.

Insperationen till att skriva finns inte fast jag har så himla mycket som jag måste få ur mig...en annan dag kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0