Oj jäklar EN ledig dag bara så där....

Från början såg det ut som att jag skulle jobba tisdagen (idag alltså) bara, sen blev det måndagen också, söndag kväll, frågan om fredag och lördag kväll också, tog bara fredagen lilla mamma kommer ju hit i helgen. Innan jag hann från jobbet idag så blev det även torsdag på dan. I morgon ska jag inte jobba under några omständigheter alls kan jag lova, eller jobba och jobba, jag ska städa, försöka få tvätta, borsta hund och viiiiiila!

Nu är Emelie och Claes på tennis, Ronja är på Hobbyn och jag dricker mig en kopp kaffe och ska snart sätta lite fart här hemma. Projektet är att komma i säng så tidigt som det bara går kväll, haha den ände kvällen jag och Claes har utan att nån är borta på kvällarna på 9 dagar.
Det är så klart skönt att jobba också och fördelen med att vara vikarie är att man blir inringd och faktiskt kan säga nej också om man skulle vilja.
På måndag morgon så tidigt så det knappt ens finns sticker Claes till Danmark och är där tills på torsdag, detta betyder att jag ska komma ihåg tennisen nästa tisdag...teflon minne teflon minne.

Sätta fart så man snart får hoppa i säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0