Lite mer jobb

Att jobba timmar när folk är sjuka eller lediga är inte det lättaste alla gånger, man vet aldrig riktigt när det är dags att hoppa in.
Lämnade mitt namn och nummer till rekryteringen i fredags och fick sms idag, två dagar ska jag jobba den här veckan. Det snyggaste i det hela är att i morgon får jag gå upp AP tidigt, Emelie ska ta kort i skolan och dom måste masa sig härifrån 6.30 då jag måste sticka till jobbet.
Skönt att få jobba lite så det blir lite klirr i kassan i november också.

Nu ska jag försöka få tummen ur och fortsätta i tjejernas rum, ska snart till och börja tvätta.

Kör diskmaskinen för tredje gången idag, inte för att jag har mycket disk utan att det är nått strul med den som gör att det blir massa diskmedel kvar i själva maskinen. Hoppas den inte håller på att gå sönda...vill INTE börja diska för hand igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0