I morgon gäller det!

Into på nya jobbet. Fy bubblan det märks att man blir bortskämd av att gå på samma jobb ett par. Jag hatar verkligen att gå into, vet hur jobbigt det är för personalen jag går med och hur efterhängsen man känns.
Lite lätt nervös för hur jobbet funkar, hur man ska orka upp och börja redan kl 7 och innan dess hinna dumpa barn på fritids/förskola. Ronja får tassa ner till fritids själv för det hinner jag bara inte på morgonen.
Barnen kom hem idag och medans jag och Ronnie drack kaffe och små pratade kom vi fram till också att vi inte har en susning om hur sommaren ser ut, ingen av oss har fått schema ännu och allt är så där löst som bara jag hatar mer än annat. Farmor kommer nog till Östersund veckan efter midsommar och det hade varit toppen! Claes åker ev till Kina då och barnen ska till mormor först veckan efter, lär ha någonkväll och helg där i samband med just den veckan och hur fasiken löser man det med Claes i Kina? Men det verkar lösa sig!

Ronja har haft världens nedräkning till att hon ska få börja nu, jag tycker vi har varit snälla som låtit henne slippa men enl henne och hennes tjat så har vi nog varit elakast i hela världen.

Nu ska vi äta middag och sedan är det dags att göra sig klar för en sjukt tidig morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0