Sjukan kan ju vara kul..eller inte

Jobbade kväll i onsdags, tog 1.20 minuter att ta sig dit med bussen när bilresan tar 10 minuter. Kommer dit och det är bara jag där, blir insläppt och sedan var det bara en oändlig väntan tills att något hände kl 16. Allt flöt på bra fram tills jag hade ätit, då fick jag grymme ont i magen men trodde att det skulle gå över. När vi hade vårat sista besök vid 20 så bara det brände som eld i magen, jag fick gå ut. Claes och barnen hämtade mig och jag hem och gick på toa och trodde det skulle lätta men allt blev bara värre.
Min snälla granne Lena körde in mig till akuten vid 22 och där blev jag kvar. Jag har sovit sovit sovit och fått dropp och antibiotika.
Idag fick jag komma hem och ska få en återbesökstid om en månad ungefär. Det är tarmfickor som spökar och dom är stora så vi får se hur det går.

Här hemma har det gått toppen för Claes och barnen, han har fixat skolavslutningar och en massa saker. Mina favoritisar :-)

Kommentarer
Postat av: Orsakullan

Usch då... Hoppas du mår bättre nu! Kram!

2009-06-14 @ 16:49:41
URL: http://orsakullan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0