Regnig söndag

Igår sov Emelie över hos grannen och det gick superbra, hon ville stanna kvar. Idag så har himlen öppnat sig och det bara regnar och regnat så ungarna har varit här och hos grannen mest hela dagen. Jag har tvättat och letat regnkläder till ungarna, hittade inget trots att jag var iväg och skulle köpa nya, får fortsätta mitt letande i morgon och hoppas vid gudarna att fröknar och dyligt inte blir galet arg på mig.

I morgon blir det nya tag med jobbet, ska jobba kväll måndag-onsdag, ledig torsdag och sen kör jag hela helgen. Blir goa pengar i juli i alla fall.

Nu ska jag försöka få ordning på tvätten så den kommer in, innan den ska packas ner igen då ungarna sticker på torsdag och är borta 3 veckor.

Kommentarer
Postat av: Morsan å mormor

Jaaa du det e bäst att det finns ordentligt med kläder med....En av veckorna ska vi ju va i stugan;)

Pussar å kramar...

2009-06-15 @ 23:17:05
URL: http://fastmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0