Äntligen lite ledigt

Ja hua vilken vecka det har varit!
Åkte tåg med ungarna till Östersund torsdagen innan midsommar, sen har jag jobbat jobbat och hmm jobbat. Det är riktigt kul ändå och timmarna bara susar förbi, men jag är otroligt trött på kvällarna...tidiga kvällar och mornar just nu.
Pratade med en annan vikarie på jobbet häromdagen, Gunilla heter hon är väl närmare 60år, efter en massa snatter så visade det sig att vi båda har bott i Rättvik Gunilla ägde kiosken på Knektplatsen fram till 95 men jag har tyvärr inget minne av henne, men kul var det att prata om gamla goda Rättvik :-)

Vaknade i morse och kollade Aftonbladet.se som varje morgon och fick då den tråkiga nyheten att Michael Jackson, dog i natt. Här för 1½ vecka sedan fick jag "Heal the world" på hjärnan, efter mycket letande hittade jag skivan och har sedan dess poppat den låten minst en gång om dagen i bilen. Ska tilläggas att jag har inte haft något behov av att lyssna på honom på flera flera år, i princip inte sedan jag såg honom i Stockholm sommaren 1992.

nu har jag två dagar av sovmornar att se fram i mot, nästa vecka är det Gatufesten och jag jobbar men vi ska nog kunna klämma in nått där ändå :-)

Kommentarer
Postat av: Classe

Fel att blogga då om du nu ska blogga din gammla blogga.



Blogg Blogg

MVH

Blogga Blogg

2009-07-01 @ 16:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0