Vissa gamlingar gillar man bara...

och just denna och jag klickade på en gång, vi har skämtat, kört ironi så det står härliga till, jag "tvingade" henne att köpa tårta till "mig" när hon fyllde år, en hel go tant med skinn på näsan. Har bara varit hos henne sedan veckan innan midsommar. I helgen åkte hon in på sjukan, jag pratade med hennes dotter och hon skulle hälsa från "Angelica från Eskilstuna"
Läste tidningen i morse....hon dog i söndags.

Första gången jag verkligen känner att det är jobbigt när någon som jag gått till pga jobbet har dött. Hon ville dö så för hennes del så är det nog bara skönt att äntligen få avsluta allt det jobbiga som har varit.
Men jag saknar henne redan...

Kommentarer
Postat av: Frida & Nellie

Tänk så här....du förgyllde iaf hennes sista tid i livet och det ska du vara stolt över!

kram frida

2009-07-08 @ 11:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0