Från Peking till Arlanda

Hann med att ringa herrn i huset innan han hoppade på flyget till Arlanda, hans bagage var incheckat till Arlanda bara men han ska vidare hem till Sundsvall. Så nu på morgonen har jag roat mig med att försöka få tag på någon som vet något, fick tag på en karl som berättade att han måste checka in bagaget igen. Smidigt när han har en timme på sig, men det får han bara ordna han har ju massa roliga saker i väskan!

Nu har jag utfodrat barnen och druckit kaffe så nu är det lite städning som gäller.

Idag kommer han hem!!!!!

Kommentarer
Postat av: Bettan, mormor å moder...

Hoppas allt går bra med eller utan väskor...puss puss

2009-07-19 @ 19:16:25
URL: http://fastmor.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad gör din man i Kina? Lite nyfiken, eftersom jag är sugen själv på att åka dit då jag gör smycken och skulle vilja köpa hem pärlor :) Då kanske man kan få nåt tips på billigaste/bästa flyg dit och bra boende?

2009-07-19 @ 19:26:28
URL: http://ohmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0