Nu ska jag bli en bokmal

Idag fick jag mina böcker! "Mia Sanningen om Gömda" och "Vingklippt" Inbundna böcker ( ovanligt för att var mig, jag köper alltid pocket) men man kunde beställa båda böckerna på Blue båda böckerna inkl porto för 355, det tyckte jag var helt ok.
Tur att Emelie ska till förskolan i morgon...flera timmar av läsande!
Emelie ska inte bara till vilken förskola som helst...nänänä dom har slagit ihop två förskolor och flyttat dessa till en lokal vid skolan, där dom även har fritids på eftermiddagarna. Skoja i min doja att det blir nära och bra att hämta barn om jag får för mig att söka jobb!

Nu ska jag fixa med tjejernas dator innan Claes kommer hem med en annan 1000 gånger bättre än den dom har, måste röja lite så här kan man inte lata sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0