Sjuk storsessa och väntan på Claes

Igår var det föräldramöte på skolan, min supersnälla granne Lena passade barnen. Vid 15 sa Ronja att hon hade ont i huvudet, det kan hon göra i mellanåt och det går fortöver (oftast när vi åker bil) hur som haver, dumpade dom hos Lena kl 17 och Ronja lägger sig direkt i hennes soffa medans Emelie och Bina börjar leka.

När jag kommer för att hämta upp dom straxt efter 19 så ligger Ronja nerbäddad i Lenas säng och är inte bra alls, 5 minuter senare så sover hon. Väcker henne och vi går hem.


Hon vaknar vid 22 med huvudvärk, ringer sjukvårdsrådgivningen och efter 15 minuters väntan svarar dom. Jag skulle ge henne Ipren mot huvudvärken och febern. Då har jag även hunnit förvarna Lena och Claes ringde från New York så han fick veta också.

Natten har väl gått rätt ok ändå, jag har sovit på soffan och Ronja har varit vaken till och från hela natten. Nu ligger hon på soffan och väntar på lite mer Ipren.


Nu kommer snart Claes taxi :-)

Kommer väl lägga upp 1 miljon Usa bilder här sedan!


Kommentarer
Postat av: ella

hoppas ni får sol nyss solat nu e ella röd..ej bra .kramisar!!!!

2009-04-04 @ 12:51:09
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0