"Familjens projektledare säger upp sig"

Nu har jag slösat 60kr på en bok jag länge pratat om och velat ha, om jag känner mig själv rätt så kommer jag att ha läst ut den innan Claes kommer hem och sedan tjata om denna bok till nån som inte läst den och därmed inte förstår vad jag menar. Har bara läst ett par sidor ännu men känner redan att jag har hittat "rätt" :-)

Det jag egentligen skulle ha skrivit om nu är faktiskt min otroliga kärlek till min sambo!
Givetvis idag (för mig va det eftermiddag, för hans del natti natti sent) så började vi prata om oss, hur vi båda gör vissa saker fast man menar tvärtom. Ex han lägger sig och kollar på tv, fast han hellre vill vara med mig...jag stänger dörren till sovrummet för jag tror han vill ha det lugnt och skönt. Varför pratar man inte om det redan innan detta händer, en enkel sak som ger två helt olika syn på det hela. Han vill ju bara att vi ska ligga och kramas en stund.

Det absolut sista jag vill är ju att det ska bli " en snurra på tråden" och framför allt bara pga nått kommunikations problem. Det är lite typiskt att i stället för att säga "Nu vill jag ha en kram" så muttrar man om att han aldrig ger mig en. Men nu ska det bli ändring, och ett superbra förhållande ska bli ännu bättre!

AngelicaClaes

Kommentarer
Postat av: Jenny

håller helt me komunisera och åter komunisera! Kramis

2009-04-20 @ 21:43:41
URL: http://www.nogg.se/pigglet
Postat av: Classe

Gud vad du e go snuttan. Kramar från ett 33 gradigt Kina.



Puss puss gnuss

2009-04-21 @ 09:50:21
Postat av: Morsan

Du det var gulligt skrivet;).

Ska vara snäller när jag kommer upp;)

Pussa på tjejerna!

2009-04-22 @ 10:23:44
URL: http://fastmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0