Vilken dramatik! Polisen har varit här

Jag ser att Claes kliver ur bilen här utanför och ser också att han har med sig någon, men va f*n han kan ju ialla fall höra av sig om han ska ha med sig folk hem tänker jag, jag håller faktiskt på med middagen!
Busan springer ner för trappen som alltid och Claes kommer upp med kläder och allt på, grabbar tag i telefonen och frågar vad polisen har för nummer!
Den som jag trodde Claes hade haft med sig hem, visade sig hade ställt sig vid bilen och sagt till Claes att hon ska med honom annars ska hon döda honom! Det var en tjej i 20 års åldern och dom lär väl inte få tag på henne.

Dramatik dramatik!


Kommentarer
Postat av: RamboRonnie

Men du.. Det där låter ju inte så trevligt.. Damn alltså.. Tur att idioten inte kom in till er.. Hälsa Claes att jag har lite grejor han kan få låna om han behöver ha nått i bilen för lite extra "säkerhet" ;)

2008-11-18 @ 20:50:49
URL: http://www.ramboronnie.se
Postat av: Jenny

meeeen fyyyy fan så otäckt håller med föregående tur att hon inte kom med in!!!!

2008-11-18 @ 21:46:54
URL: http://123minsida.se/jenny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0