Vino vino bianco och rosso

Hej alla bloggdiggare he he he

Idag har jag faktiskt vunnit första pris i Permobils vinlotteri, och jag som inte brukar vinna ett smack. Bilden nedan visar hur jag ( syns i bakgrunden ifört ett stycke lustig hatt) poserar med vinsten i sin helhet. Mjöljen som syns är doch inhandlad på OK i Timrå och således inte en del av den vinsten. Men symboliskt som det är representerar det skillnaden mellan en Vit Jul och en God Jul. 9 Flarror in total 9 varav 6 Vino Rosso och 3 Vino Bianco....

Idag har Ankan lagat Pankor till middag, pankor är gott men inte alls så gott som Potatisgratäng som är mycket godare än Pankor, men eftersom jag fyller år på Torsdag kanske jag kan få gratäng på pärer då.

Over and out alla bloggdiggers....//Claes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0