Tyst det är i huset...tyyyst i huuuset

Det kan man väl lugnt säga att det är här.
Ungarna kom iväg till mormor, morbror och Caroline igår. När jag träffade brorsan så insåg jag att jag faktiskt saknar honom...min lille lillebror som om 4 månader fyller 30 *S*
Tjejerna blev så himla glada över att träffa dom, kastade sig kring halsen på dom. Ringde mamma senare och då hade dom kommit till stugan, hon var så lycklig över att brudarna var där så.
Det är klart att hon saknar dom, från att ha träffat dom precis när hon velat och så till att inte ha sett dom alls på typ två månader.
Jag saknar också mamma, lillebror och storebror. Får ta och åka ner snart.

Annars som sagt är det så tyst här så, Busan ligger i sängen och sover och jag sitter här. Bompa är inte igång och inga prinsessor som vill ha mammas uppmärksamhet. Tur att Claes kommer hem på måndag och han vill ha min uppmärksamhet!

Nu ska jag ut med hundet och sen sticka till Birsta, måste passa på medans man kan göra det själv!

Kommentarer
Postat av: SuzieQ

Vi åker pulka vid Hasselbackens dagis där det låg förrut. Här nere vid oss. Kanonbacke är det!!!Kanske kan ses nån gång å åka tillsammans haha.



God Jul på er med i efterskott!!!

2008-12-27 @ 13:16:44
URL: http://lucisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0