Torsdag?!? Hjälp...

Vart f*n tog den här veckan vägen? Jag hade ju sååååååååååå gott om tid tills det var dags för julfesten på lördag, mmm tjena mittbena.
Var iväg idag på förmiddagen för att kolla efter tröjor till ungarna som dom kunde ha på sig till kjolarna som jag sytt om, sprang som en idiot på Birsta City och hittade ingenting fy va less jag blev, Claes ringde medans jag var där...skulle han nog inte ha gjort.
Bestämde mig för att ta med brudarna in till stan när dom kom hem från skolan och förskolan, båda på urgel humör men vi kom iväg i alla fall. Hittade två tröjor om dom passar så bra vette fasiken men ungarna ville ha dom.
Ska iväg i morgon och köpa lite tjockare strumpbyxor/leggins till mig, fast vad jag ska ha på mig vette gudarna. Några pengar att handla nya kläder finns inte i alla fall.

Fick reda på idag att Claes åker till Kina den 6 februari och är borta två veckor, han åker alltså på våran 2 års dag...förra året var han i Polen. Tur för han att han var hemma när vi träffades i alla fall :-)

Haft sån där jobbig huvudvärk hela dagen, den kommer inte till skott men försvinner inte heller, jag har kastat barnen framför en film i deras rum så nu ska jag äga soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0