Raka vägen till måndagen

Då var det dags igen. Jag och Ronja kom fram till att det faktiskt bara är en måndag kvar och sedan är det jullov och alla ska sova till minst kl 9...hmm med lite tur så sover dom små knäckehäxorna till 8 när dom är lediga.
Helt otroligt men jag fick upp Ronja utan att Emelie vaknade, så fröken den yngre sover fortfarande.
Claes ligger och kollar på tv och ska sedan iväg ända till Eskilstuna och hämta grejer och sedan till Stockholm, konstigt han ska träffa mamma och bror men inte jag....orättvist!

                                            
Man ser inte all snö på trädet men så här såg det ut utanför oss i går när solen äntligen ville dyka fram

Kommentarer
Postat av: SuzieQ

Aha det är där uppe ni bor. på andra sidan vägen =D Nu vet jag vart det är!!Trodde ni bodde på nedre Aprilv. haha

2008-12-08 @ 11:19:09
URL: http://lucisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0