Julfest julfest hela dan!

Kära nån nu va det visst dags, jag som är världens sämsta på att göra saker i tid så jag får väl ta itu med att leta skor nu...det är ju i alla fall 6 timmar kvar innan vi ska åka och innan dess ska jag "bara" kasta ungar i duschen, stryka, fixa deras hår, göra mig själv klar, laga lunch och ut med hunden. Låter kanske inte så mycket, men när det är jag som är projektledare i den här familjen och alla tycks tro att jag vet vart ALLT är så kan det ta sin tid. Men j*kligt skoj med fest i alla fall!




Så här ser det ut genom vårat köksfönster där jag sitter och pimplar kaffe på morgonen, och detta är dagens bild på det hela. Strålnade solsken och massor massor massor av snö.

Trevlig Lucia på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0