Akut saknig!

Nu har Claes varit i väg sedan i måndags, inte så många dagar men med kombinationen att ungarna åkte igår så är jag nu helt klart saknig saknig saknig!
Det låter bra och jag intalar mig att det är himla skönt att vara hemma själv och kunna välja själv vad jag vill se på tv, göra det jag vill...jag har till och med skrotat omkring på IKEA idag vilket är en fröjd i stället för att ha med mig en sambo som tycker det är såååå tråkigt, men det var inte så kul. Tänkte storhandla så allt sånt är klart, icke sa nicke.

I morgon ska jag ta itu med ungarnas rum, har köpt ett litet bord som dom kan ha sitt barbie stall och lite förvaringsgrejer.


Så här såg det ut i Eskilstuna den 31 maj....hmm här i Sundsvall lär det väl

hända i juli att träden är klara och redo :-) Jag, mormor och brudarna var på

väg till stranden just den här dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0