Kina och Spanien

Vi börjar med spanien, nej jag kommer inte längre än till Timrå men min gamla kollega A.S är där och kör en het kärleksvecka med mannen sin. Det unnar jag henne så det står härliga till. Kan tänka mig hur erotiken flöder medans hon går omkring med sin rullator och blir helt till sig av att bara lukta på en kork av vin. Bompa bompa! Saknar henne men snart ska jag åka ner och våldgästa henne!


Kina var det också ja...
Claes sticker i morgon så vi packar och donar lite så han kommer iväg med nått i klädväg och slipper springa naken bland alla kinesdamer. F1 står på hans meny under helgen.
Vi andra som blir hemma i gamla hederliga svedala vi ska gå igenom grejer och kläder här hemma, ska stå på en loppmarknad nästa helg och förhoppningsvis bli nån krona rikare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0