Lördag hela dagen

Vaknade av strålande solsken men nu har det molnat på sig, vet inte riktigt vad som händer idag funderar på att göra redigt i ordning i tjejernas rum och få på lite lappar om vad som finns i små lådorna dom har i bokhyllan så dom vet vart allt ska läggas.  det är grejer ta mig fasiken överallt i deras rum så det vore kanske en idé att göra i ordning en gång för alla.
Borde kanske göra i ordning i förrådet också så vi får er lite mer grejer som ska dit, men det är som att det har åkt en tornado genom hela skiten...känner jag mig själv rätt så är det inget jag orkar med, men skrivs upp på måste listan innan det blir vinter.

Nu ska jag hälla i mig resten av kaffet, fundera på vad vi ska äta till middag och sedan hämta tvätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0