Inga född 1929

Japps det är visst jag! Usch vilket strul med telefon nummret och vem som har registrerat fel. Har pratat med skatteverket och dom har bara hand om adressen, ringde Telia ifall nått hade blivit knas där men dom hade skickat allt till Eniro, ringer Eniro och får vänta 10 minuter i telefonkö...bara för att bli bortkopplad *morr*
Men när jag gjorde om det igen kom jag fram till en toppen tjej som förstod mitt lilla problem, jag lät ju inte alls som att jag skulle vara född 1929, enl henne så har dom fått uppgifter från Glocalnet om mitt telefon nummer. Min gissning är att tanten har dött och Glocalnet inte vet om det, vi flyttade upp för snart ett år sedan så då ska det i så fall tanten varit död ett tag innan dom ger numret till någon annan.

Nu har det löst sig i alla fall och jag har pratat med skolan så vi får hoppas det kommer en ny klasslista så dom slipper ringa till Eskilstuna och fråga efter Emelie :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0