Då är det fredag igen...

Veckorna går då så snabbt så.
Jag har betalt en hel massa räkningar (dubbel blää och usch) handlat, och nu suger jag i mig lite kaffe innan mina små hjärtegryn kommer hem från skolan. Ska iväg och jobba ikväll, lusten till det ligger på minus, tur att det blir bra bara man kommer dit.
I morgon ska Claes på STCC jag och brudarna ska bara roa oss kungligt med att shoppa och mysa hela långa dagen.

Jag har sådan lust att göra om här hemma men jag vet inte hur, nya gardiner och lite nytt plock hade varit trevligt men det verkar inte som jag får tummen ur att komma på vad som ska göras. Claes kommer att lysa med sin frånvaro hela oktober så jag får väl göra något drastiskt då i stället, råna hans konto och tok handla nått.

Nää så här blir inga barn gjorda, måste städa toan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0