10/10 kl 7.50

För ett år sedan var en fredag morgon och telefonen ringde, jag och Claes låg på Örnen och sov men blev väckta av att Björn ringde "Vi står utanför eran lägenhet så nu får ni komma!" Ny vakna hoppar vi in i bilen och sticker till våran nya fina bostad. Herregud va grejer vi hade som dom bar upp, sprang som galningar i trappen. Jag och Claes smet iväg för att handla muggar, kaffe och fikabröd. Tänk att för ett år sedan bodde vi kvar i Eskilstuna, bodde hos mamma i två veckor och städade lägenhet för glatta livet. Ibland är saknade efter Eskilstuna rätt så stor, saknar mina vänner, mamma och livet där nere. Men Sundsvall är verkligen vårat hem nu, vi har fått rätt så bra koll på läget och trivs riktigt bra....vem vet vart vi hamnar sedan.



Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Härligt tjejen!

Men det vore ju liiiite bättre om du bodde närmare mig dårå!



Kram

2009-10-12 @ 21:42:16
Postat av: Bettan, mormor å moder...

Jo du tack nog minns din lilla mamma det där!!

Skulle ju inte sitta fel om du hamnar närmare nästa gång....

Kram kram

2009-10-29 @ 11:51:19
URL: http://fastmor.blogg.se/
Postat av: els

Jag var så arg och besviken på dig för att du flyttade och lämna mig ensam på Slottsbacken. Men nu vet jag att du gjorde rätt, nu när jag själv har slutat och känner hur bra det känns. Nu är jag bara glad för att vi har det bättre, både du och jag.

Kramar

2009-11-13 @ 07:07:03
URL: http://lifeinhallberga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0