Usch och blä

Gud va trött och less jag är, tyvärr så går allt ut över barnen. Vet inte riktigt vad som irriterar mig men det är allt och inget känns det som. Det är väl all inre stress över att berätta för barnen, mycket som ska hända här fram över. Det ska bli kul att åka iväg till Åre, men nu känner jag verkligen bara för att få sova och åka på kryssning med Tant Malin, umgås lite med min sambo hade inte varit så dumt heller.

Nu ska jag verkligen se ut en helg då jag och Claes får komma iväg och göra nått! Håll i hatten mormor för ungarna kommer till dig då :-)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jaha ja...då ska din ilska gå ut över mormor nu då..asg Du vet att tjejerna verkligen är välkomna hos mormor....Snart får du nog flytta neråt igen, så jag kan hjälpa dig när det behövs:)

Kram kram

2009-03-01 @ 19:44:33
URL: http://fastmor.blogg.se/
Postat av: Maria Larsson

Vet hur det kan kännas gumzan!

2009-03-01 @ 20:21:36
Postat av: Orsakullan

Har inte de nyss gift sig? Jobbigt för tjejerna, är man "bara" plastförälder har man ju inget ansvar heller och heller inga rättigheter som det är så att man vill fortsätta träffas. Jobbig situation!

2009-03-02 @ 08:02:10
URL: http://orsakullan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0