Lite diverse så här på tisdagen

Ronja har varit hos tandhyginisten idag, hon hade så fina tänder så. Hon tog lite kort också för Ronjas framtänder sitter lite konstigt och hon ville kolla så det kom fler tänder sedan. Ska tillbaka om 1½år så får vi se då.

Hade lite dramatik på balkongen i morse också, medans jag pratar med Claes i telefon så ser jag ut på balkongen att det ligger en fågel på balkongräcket i snön och verkar inte helt frisk, ser att stjärten rör på sig och när jag öppnar balkongdörren så rör den lite på huvudet. När jag kollar igen efter en liten stund sitter den på golvet. Pratar med Soffan på msn och skäller på henne att hon bor så långt borta. Men efter en liten stund så sticker fågeln iaf så det var skönt. Jag verkligen hatar små djur så där...tycker det är apvidrigt.

Nu ska jag försöka få tummen ur att tok städa här hemma, som det ser ut så kommer Emma och Filippa ikväll på pyjamasparty. Jag har inte hört något och det är ingen hemma hos dom, men om dom inte kommer får Julia offra sig :-)


Saknar Claes, han är på väg till Frankrike just nu kommer hem på torsdagkväll *sakna sakna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0