Sorgligt värre...

Detta med min fd kollega som har fått cancer och dom vet inte riktigt vad dom ska göra. Ringde henne idag för att gnälla av mig (vi gnäller alltid *S*) men hon ligger på sjukan igen och jag pratade med hennes man. Man önskade att man kunde göra nått. Tanken var att vi skulle hälsa på henne när vi är i Eskilstuna i mellandagarna men då är hennes dotter där och jag vet inte. Ska prata med henne om det. Detta blir så nära inpå mig själv på något vis, men vi hoppas på det bästa att det sker ett under och hon sprätter igång och har en hel massa år framför sig. Om inte annat så hade ju jag tänkt en redig fylla med henne i sommar :-)

Mycket tankar som far

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj vad hemskt! Vem är det? Beklagar...

2010-01-01 @ 23:51:32
URL: http://iamapersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja det ska bli så skönt så=) Eget rum jippi!!!!

2010-01-11 @ 16:24:02
URL: http://www.nogg.se/pigglet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0