Prao-Emelie i skolan

Det hände en liten olycka i skolan igår för Ronja så hon och fröken Ingela ringde hem och bad oss komma med lite kläder, det var bara en lektion kvar och det var bild så vi fick vara med. Emelie satt som ett ljus och målade tavlor. Konstigt att tänka att om bara 6 månader typ så går även min bäbis i skolan.

Inte nog med att Claes fyllde år igår och fick paket av sin systerson och syster, även jag fick! Ett par snygga örhängen så dom ska invigas nästa helg på julfesten....Tack Ankie!

Idag bär det av till Östersund och vi har visst blivit lovade middag där,  och jag ska bli lite kapad i håret. När jag klippte mig sist hos frisören vilket var för 2 år sedan, frågade han när jag klippte mig senast.... berättade att det var min ex mans nya fru som gjorde det....himla vågat av mig tyckte han ha ha ha.

Dags att göra lite fredagsnytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0