Idag kommer Mormor!

Strålande sol är det också, sånt gillar vi starkt här i våra norrlänska skogar. Jag ska hämta morsan och Valdemar på tågtationen, alla som har sett våran bil vet att det är en stoooor bil med massa utrymme så vi ska se om vi får plats :-)

Vi körde Claes till jobbet i morse, ungarna undrade ju så klart varför...hmm kan inte riktigt berätta att det är för att jag ska hämta mormor, så dom tror att jag ska storhandla. Ronja ville absolut att jag skulle åka runt och leta efter jordgubbar till henne, får se hur vi löser det!

Nu ska jag dra igång dammsugaren så hundarna kan dra in massa ny skit i eftermiddag.

Måste säga grattis till Synne också, efter 2 pojkar fick hon en dotter i helgen. GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0