Ja vad säger man egentligen

Skulle vara duktig och blogga i sommras men så klart så orkade jag inte, det finns inte så mycket att säga heller när man jobbar hela veckorna, ungarna är utarrenderade och allt bara lunkade på.

Nu har vi i alla fall sett till att vi har massor att göra. Såg en lägenhet som var ledig, tjatade lite och på 3 dagar så var allt klart, flyttar 1 december. Det är en stor 4.a på 105 kvadrat, två plan och det ända som är dumt är att två av sovrummen ligger nere. Sedan såklart kommer jag att sakna våran utsikt, helt galet mysigt att sitta på balkongen en morgon och se soluppgången över Alnön, eller när jag sitter i köket på morgonen och ser hur solen spricker upp...vackert! Men i stället får vi gräsmatta på 3 av 4 sidor av huset, ungarna får var sitt rum, två toaletter.
Gissa föresten vem av oss fyra i den här familjen som kommer att vara bort rest största delen av november? Ledig när vi flyttar får han allt vara så snäll att vara.
I januari kan vi dessutom kanske bli med bäbis valp, mammas tik Nova väntar tillökning. Skönt under första perioden när valpen ska bli rumsren att bara kunna släppa ut i stället för att försöka få ner för trappen och så där.

Första gången jag ska jobba natt i morgon natt sedan sommaren 97 tror jag så det är väl dags att hoppa i säng och försöka komma i form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0