Bästaste A.S

Hon är så kul!
Pratade med henne igår, lika roligt som alltid.
Hon har varit iväg på sin kärleksemester med maken, skulle vara 5 dagar i spanien men det blev 1½ vecka. Hon berättade hur maken körde runt henne på rullatorn medans hon satt på. Ingen som har träffat detta par kan föreställa sig hur sjukt roligt detta måste ha sett ut. Blir full i skratt så fort jag tänker på det. Vi som har gnällt över gamlingar som man vallar runt på promenader med deras rullatorer och dom plötsligt inte orkar mer, man sätter dom där på och kör själv. Det är SJUKT tungt och jobbigt.
Ser framför mig A.S med en god drink i handen och maken som sliter som ett djur för att kunna köra henne framåt, hon med lite glada heja rop och han som svär!

Får se när jag börjar jobba om jag hinner förbi dom innan vi åker till sthlm, vi ska ju ändå dumpa barn i E-tuna efter den helgen.

Tvättstugan var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0