Lite uppdatering

som ni alla vet så strulade ju pyjamaspartyt skapligt mycket i tisdags. På onsdag eftermiddag ringer tvillingarnas pappa med sååå dåligt samvete, han var helt 100 på att det var på onsdagen, så nu hade han två helt tok sura brudar som inte ansåg att pappa var mycket värd heller *S* Vi pratar en stund och lägger på, efter 5 minuter ringer det igen haha dom var jättesura, så han frågade om Ronja och Emelie fick följa med på Drakborgen och leka. Så dom stack iväg på eftermiddagen, var borta några timmar. Men när jag kollade va det kostade så är jag glad över att det inte var jag som missade, 90kr per unge..gah.

Funderar på om vi ska dumpa av våra tjejer hos dom när jag fyller år, det är motormässa som jag faktiskt ska vara så snäll och bjuda min käraste på...inte dåligt snällt när det är min födelsedag :-)

Igår kom ÄNTLIGEN Claes hem igen efter att ha varit borta en vecka, visste inte att jag hade saknat honom så mycket som jag visst hade gjort....för fy va det va skönt att ha honom hemma igen! Dessutom är vi barnlediga :-) Men vi ska packa och ha oss inför söndagens färd till Åre men bara underbart att ha honom skrotandes här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0