Jag är inte avis...inte alls...så klart inte...onej

Åh Claes ringde nyss och var i sitt absolut gladaste humör, han har haft möte nu och var på väg tillbaka till Nashville och ska hämta en resekamrat och sedan drar dom till Memphis och Elvis. Gissa vart han ska sova?
Hemma hos Elvis idiot till karl, två nätter dessutom, han satt och tokdiggade till just nämnda karl.

Nej då jag är inte avis, jag är hemma i Sundsvall i kylan...mmm det är mycket bättre :-)

Tur att jag älskar honom så himla mycket och att han kommer på onsdag igen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej men det där är ju bara töntigt o usel att sova där o se det stället ju...vissel....host...haha.

2009-03-27 @ 21:26:25
URL: http://www.nogg.se/pigglet
Postat av: Morsan

Nej du lilla gumman...karlar e så...hihi Klart att du tycker det e lika gött som morsan, att vara hemma i kylan;)...

Du e bäst!

Kram

2009-03-28 @ 21:03:18
URL: http://fastmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0