Fy va besviken jag blir!

Eller det är väl egentligen värre för barnen men jag blir så jäkla irriterad.
Här har vi laddat i en vecka för att ha pyjamasparty, inbjudningskorten har blivit hämtade och eftersom det var dubbel kollat förra veckan tog jag det som självklart att dom skulle komma.
Kvart i tre kommer den yngsta deltagaren med hennes mamma dom skulle kolla lite hur allt skulle bli. Hon skulle komma vid 17 kolla på film och äta popcorn och sedan skulle jag gå ner med henne vid 19. Dom andra två tjejerna skulle enl våran inbjudan komma kl 16. Nu är kl 20.11 och dom har fortfarande inte kommit, inte nån av barnen.
Ingen hör av sig heller! Jag skiter i det men Ronja och Emelie var inte allt för impade.

Här har vi försökt, vi har bjudit hit folk och dom har kommit men inte har vi blivit bjudna tillbaka. Jag är inte sån som vill ha allt rättvist men nån måtta får det lov att vara!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det är väl iaf höjden av tråkighet....man måste väl iaf höra av sig!!!

Stackars tjejer...kram till dom å puss

2009-03-03 @ 20:56:08
URL: http://fastmor.blogg.se/
Postat av: Mormor

Det är väl iaf höjden av tråkighet....man måste väl iaf höra av sig!!!

Stackars tjejer...kram till dom å puss

2009-03-03 @ 21:05:51
URL: http://fastmor.blogg.se/
Postat av: jenny

men fy så ruttet gjort man hör ju iaf av sig om man inte kan komma tycker jag...uselt!!!

2009-03-03 @ 21:31:58
URL: http://www.nogg.se/pigglet
Postat av: Maria Larsson

GRYT! Är vad det är! Stackars dina små sessor! Fy fan att man inte kan visa lite respekt och iallafall höra av sig! Jag blir gråtfärdig!



Kram till er!

2009-03-04 @ 08:05:46
Postat av: Orsakullan

Taskig stil... När bonusdottern skulle ha kalas hade vi ett o.s.a datum. 14 var inbjudna, ca hälften svarade, resten kom ändå men hade inte brytt sig om att svara. Minst lika dålig stil tycker jag, man vill ju veta hur mkt tårta som ska göras, hur mkt godis man ska köpa etc. Synd om tjejerna tycker jag, man lär sig ju inte hur man ska bete sig heller när föräldarna har nollkoll.

2009-03-04 @ 11:05:54
Postat av: ella

gud va trist:/

man kan ju iaf höra av sej man ej ska komma?

hehe ska ja städa hos dej med;)

kram!

2009-03-04 @ 11:49:40
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: SuzieQ

Fy fan vad sämst!!! Stackars barnen. Snacka om en örfil mitt i fejjan för att ni försökt fixa. Kramar på er!

2009-03-04 @ 15:07:59
URL: http://lucisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0