Kära nån då

Det var inte igår jag bloggade direkt, det är mycket nu i mitt stackars lilla huvud.

Har fått schema nu från jobbet, man lär ju veta att man lever i alla fall. Kör tokhårt första veckan, ledig 1 dag av 8 jobbar hela midsommar, som det verkar nu så åker ungarna till Ronnie redan då och är sedan borta i tre veckor, dom ska vara en vecka hos pappa, en hos farmor och en med mormor. Skönt att dom ska vara iväg då jag ska jobba så oerhört mycket. En ljusglimt i mörkret är tre dagars ledighet v.31, då vi precis fått lön...då ska jag lura iväg min goda herre på nått skoj :-)

Claes fick akut åka till Usa i onsdags, han skulle egentligen åka den 12.e men detta passade egentligen betydligt bättre.

Idag hände det grejer, jag drog med mig brudarna till badhuset och dra mig baklänges visst fasiken lärde sig Ronja att simma :-) Vi var på utvecklingsamtal i veckan och då berättade fröken att Ronja är himla osäker i vattnet och har mest gråtit, jag blir i och för sig skit irriterad att hon inte pratade med mig, jag hade kunnat åka med och hjälp sessan när det är jobbigt. Hur som haver idag var hon också osäker först men det släppte hon till och med simmade under vattnet *stolt* Får se i höst hur det blir blir jag kanske åker med några gånger för att ge henne det lilla extra stödet min sessa behöver.

Nu ska jag ner och se om det är ledigt i tvättstugan, kan vara bra med rena kläder :-)

Kommentarer
Postat av: classe

soliga hälsningar från Nashville. 32 grader.

2009-06-07 @ 22:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0