Stor Helvete vänds till jiiiipiiiii kae yeah

Varför är allting sååååååååååååå typiskt, stod och väntatde på att mina väskor skulle komma på rullbandet på Arlanda igår.

Rätt snabbt får jag min mjuka väska som innehåller svettiga och smutsiga kläder, puh tänkte jag då har det gått bra ändå. Efter 30 minuters väntan har fortfarande inte den hårda väskan kommit, den som innhåller alla presenter till mina tjejer (och Sander).

Fileade med  ett ärende hos luggage servicen och fick idot springa med smutstvätten från Terminal 1 till Terminal 4. (snabbare an Boldt) :)

Kom hem och var helt devistade och tänkte att den väskan och dom sakerna får jag aldrig se igen.... vart inne på lost and found.com och tracat mitt ID nummer hela tiden sen jag kom hem men inga nyheter.

Men så för 10 minuter sedan ringde dom och sa att min väska har hittats!!!!

Den var aldrig med från Peking, och kommer hit antingen i morgon kväll eller på Onsdag morgon..

Tror ni vi ska ha julafton då eller ska vi ha Julafton.

Gud vad glad ja e så här dan före dan :)

//Claes

Kommentarer
Postat av: Bettan, mormor å moder...

God Jul på er;)

2009-07-20 @ 18:24:46
URL: http://fastmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0