Ska Fadde bli dalmas nu?

Nu har jag läst överallt hur Fadde har hittat sin nya kärlek, och inte i vem som helst heller utan i Bonde Susanne från Rättvik. Tydligen så har detta skett på bara ett par dagar och nu funderar han på att flytta till Rättvik och hem till Susanne.

När folk blir äldre blir dom mer desperata?
Finns det ingen hejd på någonting längre?

Så klart superkul om dom nu är så himla kära och dom är SÅ rätt för varandra.
Det roliga i det hela är att inte ens min 16 åriga kusin är så naiv.

Spännande fortsättning....som om nån bryr sig haha

Kommentarer
Postat av: Mia

Nyss hemkommen från taxiväxeln :) Var ju tvungen att kolla in vem jag hade fått en kommentar ifrån. Det var faktiskt så som jag hamnade/hittade Faddes blogg. Googlade på "Fadde+Susanne" och hittade den. Håller med dig i det du skriver. Det är snabba ryck när man bryter upp/inleder ett förhållande vid 40+...hahaha. Ha det bra och välkommen åter till min blogg så får vi hålla ett öga på den blivande dalmasen ;-) Natti natti!

2009-07-18 @ 03:40:44
URL: http://ohmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0