Parkeringspolisen

En sån har jag hemma, eller han är i Kina men ändå.
Det har stått två bilar parkerad på våran parkering i flera flera månader och dom har aldrig ens rört bilarna, dom som äger dom har en tredje skit bil som dom kör omkring i.
Det har inte varit nått jätteproblem att dom har stått där innan men nu börjar det bli ont om platser, flera som har garage har satt sina motorcyklar i garaget och bilen på parkeringen osv.
Min parkeringspolis fick nog och skickade ett mejl till hyresvärden och dom skulle kolla upp det hela.

Igår kväll när jag stod ute och rökte så såg jag hur securitas kom, körde direkt fram till dessa två bilar och tog ventilkontroll och sen stack iväg igen. Dom lär ju komma tillbaka ikväll och kolla hur dom små ventilerna står!

Kommentarer
Postat av: Morsan å mormor

Fasen inte hinner jag å åka fram och tillbaka så där heller!!! Bilarna får allt stå några dagar ska du se;)

Puss puss

2009-07-14 @ 17:27:30
URL: http://fastmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0