Fru granne aka Jag lägger mig i allt

Vi har en tant som garanterat mer eller mindre är född i sin lägenhet, hon har koll på ALLT!
Jag hade felanmält ena tvättmaskinen, 30 minuter senare så ringer hon på dörren och berättar att nu hade dom varit där hon och vaktmästaren och vaktis skulle laga maskinen. Man tror att det går en djugeltrumma rakt in i hennes öra som varnar när det är nått.

Nu på morgonen när jag satt ute kommer sommar jobb vaktis med sin coola volvo A-traktor, han donar i soprummet och gissa vem som kommer som skjuten ur en raket i morgonrocken? Japps granntanten! Hon ojar sig över hur det ser ut i soprummet och ojojoj. Hon är en sån som i våras sopade gräsmattan från stenar så dom kan klippa gräset och skurar soprummet och håller koll på precis allting.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha låter lite som jarlvägen det dära;-)

2009-07-14 @ 14:07:49
URL: http://www.nogg.se/pigglet
Postat av: Classe

Tänk om hon läser bloggen då är det klippt så att säga.

2009-07-14 @ 15:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0