Idag kommer dom hem...

Äntligen kommer prinsessorna hem! Märks att man är van vid att dom bara är borta fre-sön då dom är hos deras pappa. Förrut när vi bodde i E-tuna så var det ju lite mer happ som haver, dom var hos mormor lite nu och då och dom var längre tid hos pappa i och med avståndet. Dom har haft super kul i stugan men nu så längtar dom hem.
Min plan var att jag skulle göra iordning deras rum en gång för alla medans dom var borta men hmm det har inte blivit av kan jag säga. Jaja man kan inte få allt här i världen.

Det är -8 ute idag, strålande solsken och massa snö, förhoppningsvis är det minst lika fint väder i morgon då är det varm choklad och pulka som gäller.

Nu ska jag fortsätta mina plikter innan vi beger oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0