Våran två årsdag!

Claes ligger på ett hotell på Arlanda ett lite lyxigare sådant och jag får sova på mammas soffa :-)
Två år låter inte så mycket men det är en hel del ändå, framför allt så har vi hunnit med galet mycket under dessa år. Älskar min Claes bara mer och mer för var dag som går faktiskt, tur han kommer hem om en vecka igen.

Här nere i Eskilstuna så snöar det, va fan jag som trodde minst våren hade kommit så här söder ut *S*
Ronja ska iväg idag och leka med Kajsa och Denise...Kajsa är den stora stora vännen här i livet så det kommer att bli kul. Emelie ska jag släppa iväg med mormor till stallet, och jag...jag ska fika med två gamla jobbarkompisar på vårat gamla kaffeställe.

Det är inte mycket så direkt som jag saknar här nere, dock närheten till allt som finns här saknar jag massor. Nu bodde vi iofs i stan kan man säga men allt ligger närmare till hands, men i Sundsvall har vi bättre boende och ungarna trivs som fisken i vattnet.

Föresten...om man är hos sin mamma är det då inte jag som borde ha sovmorgon?

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Ser ju nu att man ser ju inte vem som skrivit kommentarerna. samma färg på text som på bakgrunden..

Kan du ändra det själv eller ska jag hjälp?

2009-02-08 @ 18:26:38
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: SuzieQ

Hehe klart att det är du som ska ha sovis:D

2009-02-09 @ 17:53:58
URL: http://lucisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0