Usch nu har jag berättat för barnen

om att pappa och Veronica inte kommer att bo ihop längre, fy för den jävlige vad det var jobbigt. När berättar man en sån sak egentligen? Hur? Vad säger man?
Dom blev ju så klart jätteledsna på en gång, Ronja började gråta på en gång och började med att det var jobbigt att åka, och att hon inte gillar att vara själv hemma medans hundarna behöver kissa. Emelie blev riktigt brutal ledsen efter kanske 5 minuter och sånt där känslomässigt gråt. Mycket hände där i mellan men det orkar jag inte skriva om nu.

Det jag vet är att det tar så himla mycket på mig känslomässigt just nu, det är oerhört påfrestande att ens barn är så ledsna och att hela situationen ändras för mammas bäbisar. Mitt humör går upp och det går ner, och jag känner mig så ensam i mina känslor. Det jag har fått höra hittils är ifråga sättande ang att jag berättar för barnen och så där.

Claes ringde från Göteborg nu, han gör så gott han kan och jag bara känner bläääää. Tur att jag älskar honom iaf och att vi får i alla fall två dagar själva nästa helg

Kommentarer
Postat av: jenny

KOmmer att bli bätte vännen, klart att det är jobbigt för dig oxå inte bara barnen det är ju du som får ta all skit! Men i morron är en ny dag igen...inte för att d tröstar mycket men ändå! Kram

2009-02-27 @ 19:10:40
URL: http://www.nogg.se/pigglet
Postat av: SuzieQ

huvva vad jobbigt för dig och prinsessorna! Kramar till er alla!!

2009-02-27 @ 23:13:56
URL: http://lucisen.blogg.se/
Postat av: Mormor

Mammas älskade hjärta! Jag tycker att du är helt fantastisk som gör detta. Förstår mycket väl dina känslor och barnens med. Det gör ju ont i mormor med allt detta som ni måste stå ut med. Vill säga att du är verkligen VÄRLDENS BÄSTA MAMMA! Bara så du vet vad jag tycker och tänker.

Ringer er i morron;)

Puss å kram mina älsklingar!

2009-02-27 @ 23:22:36
URL: http://fastmor.blogg.se/
Postat av: Maria Larsson

Meeen gumman! Önskar jag kunde göra något för er! Blir ledsen att du är ledsen ju! Men jag VET att du/ni fixar det! HAde jag haft hälften av din styrka så vore jag glad!



Ta hand om er!

Massor av styrkande kramar från oss i Mora!

2009-02-28 @ 06:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0