Long time no see...

Märks att man har jobbat, ungarna har kommit hem och Claes är på hemmaplan då blir det inte mycket till bloggning. Men nu ska det bli ändring på det, jag har tre dagar kvar att jobba på vikariatet sen blir jag inringd när behovet kommer upp. Det är med lite vemod detta då det är skönt att ha schema att gå på.

Skolorna har börjat nu, nu är vi inne på andra veckan med en donna som går i 2.an och en i 6-års. Stora damer, den äldsta har dessutom fyllt år och haft disco.
Läste detta om vad skolidrotten kostar, det är inte lite krav dom har heller. Det ska vara många skor, skridskor, skidor, mm mm. Det är verkligen helt sjukt dessutom tyckte rektorn på den skolan att det är väl saker ungarna ändå har...hmmm ja just det!

Måste berätta också att vi faktiskt har förlovat oss, min ring var dock för liten och den nya har inte kommit ännu. Men förlovad är jag och det är det viktigaste!

Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Nämen nämen nämen!!! Vart ju helt chockad då man kikar in o du skrivit! Skoj!

Ja visst ska de ha en massa till skolan. "som barnen ändå har" Jösses!

Vi skyndade ut för nån vecka sen o fixa skor till jumpan åt Ellinor. Sen börjar hon nya skolan o då får de helt plötsligt INTE ha jumpa skor där. Suck!



Och återigen, stort grattis till förlovningen!

Kram kram!

2009-08-31 @ 09:33:04
Postat av: Orsakullan

Grattis grattis!!! Blir det bröllop snart då eller? Kul!

2009-09-01 @ 21:30:42
URL: http://orsakullan.blogspot.com
Postat av: Orsakullan

Grattis grattis!!! Blir det bröllop snart då eller? Kul!

2009-09-01 @ 21:32:04
URL: http://orsakullan.blogspot.com
Postat av: els

Jag kommer till bröllopet!

2009-09-03 @ 18:59:41
URL: http://lifeinhallberga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0